Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pásový šikmý dopravník
Hájek, Ondřej ; Špička, Jiří (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je konstrukční řešení pásového dopravníku pro přepravu obilního zrna ve vzdálenosti přesypu 26 metrů a výškovém rozdílu 6 metrů. Práce je zaměřena především na funkční výpočet, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a napínacího zařízení dopravníku. Práce mimo jiné obsahuje vyhodnocení možností změny sklonu a konstrukční návrh této změny. Provedena je i pevnostní kontrola hnací hřídele. Výsledkem práce je reálná možnost konstrukce dopravníku, dle daného zadáni.
Moderní technologie návrhu a výroby třecích lamelových spojek
Chaura, Václav ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce shrnuje poznatky o různých druzích spojek, popisuje jejich funkci a oblasti využití. Dále se zaměřuje na rozbor jednotlivých dílů, u kterých jsou popsána jejich možná konstrukční řešení. Druhá část je zaměřena na návrh a výrobu spojek. V závěru je nastíněn další možný vývoj automobilových spojek.
Hnací ústrojí formule SAE
Tovaryš, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem hnacího ústrojí formule SAE. Byly popsány možnosti konstrukčních řešení jednotlivých částí hnacího ústrojí. Poté byly vybrány konstrukce vhodné pro týmovou formuli a následně byl proveden návrh jejich parametrů. Dále byla navržena konstrukce uchycení diferenciálu a poté provedena analýza napjatosti tohoto uchycení.
Optimalizace hnacích hřídelí kol přední nápravy vozidla Magma
Kala, Miroslav ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací hnacích hřídelí vozidla MAGMA Alficar, u kterých v extrémních provozních podmínkách dochází k poškození. K analýze hřídele je využita metoda konečných prvků, jež je moderním řešením napjatostně-deformační analýzy v konstruktérské praxi. Rovněž je v této práci provedeno srovnání s výpočtem napjatosti klasickou analytickou metodou a vlastní návrh řešení hřídelí.
Optimalizace hnacích hřídelí kol přední nápravy vozidla Magma
Kala, Miroslav ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací hnacích hřídelí vozidla MAGMA Alficar, u kterých v extrémních provozních podmínkách dochází k poškození. K analýze hřídele je využita metoda konečných prvků, jež je moderním řešením napjatostně-deformační analýzy v konstruktérské praxi. Rovněž je v této práci provedeno srovnání s výpočtem napjatosti klasickou analytickou metodou a vlastní návrh řešení hřídelí.
Hnací ústrojí formule SAE
Tovaryš, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem hnacího ústrojí formule SAE. Byly popsány možnosti konstrukčních řešení jednotlivých částí hnacího ústrojí. Poté byly vybrány konstrukce vhodné pro týmovou formuli a následně byl proveden návrh jejich parametrů. Dále byla navržena konstrukce uchycení diferenciálu a poté provedena analýza napjatosti tohoto uchycení.
Moderní technologie návrhu a výroby třecích lamelových spojek
Chaura, Václav ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce shrnuje poznatky o různých druzích spojek, popisuje jejich funkci a oblasti využití. Dále se zaměřuje na rozbor jednotlivých dílů, u kterých jsou popsána jejich možná konstrukční řešení. Druhá část je zaměřena na návrh a výrobu spojek. V závěru je nastíněn další možný vývoj automobilových spojek.
Pásový šikmý dopravník
Hájek, Ondřej ; Špička, Jiří (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je konstrukční řešení pásového dopravníku pro přepravu obilního zrna ve vzdálenosti přesypu 26 metrů a výškovém rozdílu 6 metrů. Práce je zaměřena především na funkční výpočet, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a napínacího zařízení dopravníku. Práce mimo jiné obsahuje vyhodnocení možností změny sklonu a konstrukční návrh této změny. Provedena je i pevnostní kontrola hnací hřídele. Výsledkem práce je reálná možnost konstrukce dopravníku, dle daného zadáni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.